V první řadě je důležité si uvědomit, že žádné tělo není na 100% dokonalé. Některé ženy se nemusí o štíhlou postavu vůbec snažit, jiné ať dělají, co dělají, zhubnout jim prostě nejde. V první řadě zahoďte mindráky a podtrhněte to, co je na vás krásné. A pokud to krásné chcete ještě zkrášlit, a dostat se tak do formy, vyzkoušejte zaručené triky pro štíhlé tělo.
děvče v bikinách
1)      Pro udržení štíhlé postavy je velmi důležitá rovnoměrná distribuce jídel v průběhu dne. Jídla si proto pravidelně naplánujte, dělejte mezi nimi tří hodinové pauzy, aby je vaše tělo stačilo strávit. Poslední jídlo naplánujte tak, abyste jedli tři hodiny před ulehnutím.

2)      Jezte menší porce. Guláš se šesti knedlíky vám štíhlou postavu nezaručí. Jezte i očima. Připravujte si porce tak, aby nejen dobře chutnaly, ale také dobře vypadaly. Jezte pomalu a hezky si vychutnávejte každé sousto. Než váš mozek vyšle signál, že jste sytí, trvá to několik minut. Proto s jídlem nespěchejte.
zdravé nápoje
3)      Dodržujte spánkový režim. Pokud se budete cítit unavení, vaše tělo bude vyžadovat energii, kterou mu budete chtít dodat v podobě zbytečných kalorií.

4)      Jezte ovoce a zeleninu, protože obsahují esenciální vitamíny, které vás nejen zasytí, ale zlepší také vzhled vaší pleti.

5)      Z jídelníčku vyřaďte nezdravé potraviny a sladkosti.

6)      Zapomeňte na alkohol, protože obsahuje více kalorií, než byste čekali. Raději pijte vodu nebo čerstvé ovocné či zeleninové šťávy.

7)      Zaveďte si jednoduché změny životního stylu. Přestaňte například jezdit autobusem, ale choďte raději pěšky.

Hubnutí je věčný boj. Pokud se vám podaří dosáhnout požadované váhy, neznamená to, že se opět můžete začít cpát bůčkem a brambůrkami. Raději si ponechte zdravý životní styl, díky kterému jste právě zhubli.
metr z jablka
POMOCNÍCI PŘI HUBNUTÍ
·         Avokádo – tento exotický plod je nabytý zdravými tuky a látkami, které zpomalují vstřebávání tuků. Navíc je dobrým zdrojem vlákniny, která vám zajistí pocit sytosti.
·         Jogurt – bývá bohatý na vápník, bílkoviny a probatika, která vylepšují střevní mikroflóru a tím napomáhají hubnutí.
·         Ořechy – pomáhají shazovat přebytečná kila. Navíc vás dobře zasytí.

7 triků pro štíhlé tělo
4.6 (92%)5